نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس دوازدهم

اقدامات شرکت توزیع نیروی برق در بخش توسعه و تحول استان بی نظیر است

نماینده مردم شیروان در مجلس دوازدهم در دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اقدامات شرکت برق استان را بی نظیر عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این شرکت توانسته گام های مهمی در استان و به ویژه شیروان در بخش توسعه صنعت برق بردارد. دکتر “عباس قدرتی زوارم” افزود: خوشبختانه در دو سال […]

نماینده مردم شیروان در مجلس دوازدهم در دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اقدامات شرکت برق استان را بی نظیر عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این شرکت توانسته گام های مهمی در استان و به ویژه شیروان در بخش توسعه صنعت برق بردارد.
دکتر “عباس قدرتی زوارم” افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته شاهد اتفاقات بسیار مثبتی در در حوزه برق استان بودیم و گواه این موضوع جذب اعتبارات و اجرای پروژه های مهم در این بخش بوده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این دیدار با نماینده مردم شیروان در مجلس دوازدهم، ضمن تسلیت به مناسبت #شهادت_رئیس_جمهور و همراهانشان گفت: #شهید_سید_ابراهیم_رئیسی” یکی از #رئیس_جمهورهای خستگی ناپذیر و #میدانی بود که خدمات و اقداماتش برای ملت ایران همیشه در یادها خواهد ماند.
“حسن چاهی” اظهار کرد: این شرکت در شیروان با جذب اعتبارات ۱۰۰ درصدی توانسته است که افق ترسیم شده برای توسعه و تحول صنعت برق را اجرایی کند.