مدیر شعب شرکت تی.پی.جی خراسان شمالی :

امکان حمل هوایی بین المللی در خراسان شمالی فراهم شد

متمدن مدیر شعب شرکت تی.پی.جی در خراسان شمالی و رضوی در جمع خبرنگاران از فراهم شدن امکان حمل و پست سریع بین المللی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش استان فرهنگها، مدیر شعب شرکت تی.پی.جی خراسان شمالی و رضوی گفت: امکان حمل و پست سریع بین المللی بدون محدودیت ریالی در خراسان شمالی فراهم شده است.

متمدن اظهار داشت: خوشبختانه این شرکت بین المللی و داخلی محدودیت بیمه و ارزش ریالی ندارد.

وی افزود یکی از مزایای فعالیت این شرکت بی نیازی مردم از کارت بازرگانی،حواله و… است.

متمدن تصریح کرد: کافی است مردم استان، دستگاه ها، صنایع، بیمارستان ها و… محصول یا کالایی در هر ابعاد و وزنی که دارند در هر کشوری انتخاب کنند و در کمترین زمان و بدون نیاز کاغذ بازی این کالا یا محصولات به دست آنها در داخل استان خواهد رسید و برعکس پست سریع به کشور مقصد انجام می شود.

مدیر شعب شرکت تی.پی.جی خراسان شمالی و رضوی گفت: یکی دیگر از مزایای شرکت TPGاین است که برای صادر و واردات کالا نیاز به تخصص ندارید و در واقع کارشناسان شرکت تمام تشریفات گمرکی را خود انجام می دهند.

متمدن افزود: گاهی برای خرید یا فروش کالایی در دورترین نقطه کشور یا جهان نیاز به اقامت در هتل و هزینه های دیگر است اما این شرکت با کمترین هزینه توانسته این کار را بدون واسطه انجام دهد.

وی اذعان کرد: برخی صنایع و بیمارستان های استان کالاهای خود را با هزینه ریالی و زمانی بیشتر از شرکت تهران ارسال می کنند در حالی با اعتماد به جوانان استان علاوه بر زمان هزینه ارسال کالای آنها کاهش می یابد.


۱
انتهای پیام/