عضو شورای شهر بجنورد خبر داد

اولتیماتوم به هماگ

در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد جلسه ای در رابطه با هماگ خواهیم داشت

بر اساس اظهارات یک عضو شورای شهر بجنورد به مدیر مجتمع هماگ اولتیماتوم داده شده است تا مشکلات پیش ر‌و این پروژه از جمله سهم شهر و شهرداری از این پروژه مشخص شود.

یوسف مغروری  در گفت‌وگو با استان من استان فرهنگ ها گفت: به مدیر مجتمع هماگ اولتیماتوم داده ایم تا مشکلات پیش ر‌و این پروژه از جمله سهم شهر و شهرداری از این پروژه مشخص شود.
به گفته این عضو ششمین دوره شواری اسلامی شهر بجنورد طی روزهای آینده جلسه ای با همین عنوان برگزار خواهد شد و تاکید ما در کمیسیون برنامه ‌و بودجه و شورای شهر بر این است که باید ابهامات این پروژه برای ما برطرف شود.
بر اساس اظهارات وی مواردی برای ما در اجرای اين پروژه سوال برانگیز است و تاکنون ۱۴ جلسه در همین خصوص برگزار شده است‌.
آن گونه که مغروری گفت: در شورای ششم تمرکز ما بر رفع مشکلات مجتمع های شهر است و به این موضوع ورود می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که به زودی برگزار می شود موارد قابل طرح با مدیر این مجتمع تاکید می شود و برای رفع آن ضرب الاجل تعیین می شود.

پروژه هماگ

پروژه هماگ در بجنورد یکی از پروژه های سرمایه گذاری است که در قالب ساخت مرکز تجاری، پارکینگ، هتل پنج ستاره و دی کلینیک از سال ۹۲ آغاز به کار کرد.

بر اساس اعلام سازندگان این مجتمع تجاری تفریجی مجتمع تجاری تفریحی اقامتی هماگ با 120 هزار متر زیر بنا در3 بخش تجاری ،اقامتی و تفریحی – هزار و دویست پارکینگ – یک هایپر مارکت 12 هزار متری- هزار مغازه در سه طبقه – یک شهربازی سرپوشیده به مساحت 6 هزار متر- رستورانهای مختلف در 3 هزار متر زیر بنا- گالری های مختلف-3 سینما- استخرهای مختلف- هتل 5 ستاره در 15 طبقه  مطابق با آخرین استاندارهای بین المللی – کلینیک فوق تخصصی در  5 طبقه و 10 هزار مترشامل(داروخانه شبانه روزی ،آزمایشگاه ،رادیولوژی- اتاق عمل وسایر امکانات) ساخته خواهد شد.