پیچ جاده گلستان شهر دوباره حادثه ساز شد

تیر برق زخمی

پیچ میانی جاده گلستان شهر بجنورد که بارها قربانی گرفته است دوباره حادثه ساز شد و یک خودروی پراید در این پیچ منحرف و با تیر برق واقع در این مکان برخورد کرد. به گزارش استان فرهنگ ها این اتفاق نخستین بار نیست و تیر برق واقع در این مکان زخمی خودروهایی است که در […]

پیچ میانی جاده گلستان شهر بجنورد که بارها قربانی گرفته است دوباره حادثه ساز شد و یک خودروی پراید در این پیچ منحرف و با تیر برق واقع در این مکان برخورد کرد.

به گزارش استان فرهنگ ها این اتفاق نخستین بار نیست و تیر برق واقع در این مکان زخمی خودروهایی است که در این پیچ حادثه ساز کنترل خود را از دست داده اند.

کارشناسان پلیس راه استان بر مشکل هندسی این میدان صحه گذاشته اند اما متولیان امر به جای رفع مشکل تنها اقدام به نصب سرعتگیر کرده اند که نصب سرعتگیر در جاده خود می تواند حادثه ساز باشد.

در پی وقوع این حادثه نیروهای آتش نشانی بجنورد راننده خانم این حادثه را از درن خودروی حادثه دیده آزاد سازی و تحویل اورژانس دادند.

شهرک گلستان بجنورد٬ مجموعه‌ای از مشکلات شهری٬ فرهنگی و اجتماعی را در خود جمع کرده و تا کنون همتی از سوی مسئولان برای حل ان دیده نشده است.

عدم بهسازی بافت کوچه‌ها و معابر٬ عدم حصار کشی و محوطه سازی منازل و بلوک‌ها٬ عدم تامین بسیاری از زیرساخت‌های شهری٬ نبود سرویس‌دهی مناسب حمل و نقل شهری٬ عدم نظافت کوچه‌ها و معابر٬ خاکی بودن بسیاری از معابر و خیابان‌ها٬ نبود پارک و فضای سبز٬ کمبود مراکز خدماتی و هزاران مشکل ریز و درشت دیگر٬ این شهرک را به کلکسیونی از مشکلات شهری تبدیل کرده است.