حسین نژاد استاندار خراسان شمالی شد

با تصویب هئیت وزیران یازدهمین استاندار خراسان شمالی انتخاب شد

حسین نژاد نماینده مردم شیروان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با تصویب هئیت وزیران به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی انتخاب شد.

4 ماه پس از روی کار آمدن دولت رئیسی بالاخره پس از معرفی گزینه های مختلف برای سکانداری استانداری خراسان شمالی در نهایت حسین نژاد به عنوان سکاندار یازدهم استان معرفی شد. وی سابقه شهرداری شیروان، فاروج،چناران و شهرداری مناطق یک و دو مشهد را در کارنامه اش دارد. وی طی 8 سال گذشته به عنوان معاون شهردار مشهد فعالیت داشته است. نمایندگی مردم شیروان در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیگر سوابق استاندار جدید خراسان شمالی است.

این خبر  از سوی برخی نمایندگان از جمله علی جدی نماینده شیروان و حسین پور نماینده اسفراین تایید شد.

حسین نژاد متولد اول فروردین ماه ١٣۴۴ در شهرستان شیروان خراسان شمالی است که مسوولیت های مختلفی را در حوزه های مختلف اجرایی و عمرانی در استان های خراسان‌های رضوی و شمالی تجربه کرده است.

حسین نژاد دوران دبیرستان را در شهرستان شیروان سپری و دیپلم ریاضی و فیزیک را از دبیرستان دکتر شریعتی در سال ١٣۶٣ دریافت کرد و در سال ۱۳۶۷ موفق به اخذ لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه فردوسی مشهد شد.

ی همچنین در سال ۱۳۷۵ فوق لیسانس عمران از دانشگاه فردوسی مشهد و در سال ۱۳۹۵ نیز مدرک دکترای برنامه ریزی شهری را از پژوهشگاه بحران های طبیعی اصفهان اخذ کرد.

یازدهمین استاندار خراسان شمالی٢٠ سال سابقه خدمت به عنوان شهردار در شهرهای فاروج، طرقبه، چناران، شیروان، منطقه ٢ مشهد مقدس، منطقه ١ مشهد مقدس، معاون فرماندار و فرماندار در شهرستان چناران دارد.