ذره بین برای بانک ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری: با تشکیل تیمی از ۳ اداره در صورت همکاری نکردن بانک ها برای اجرای طرح نهضت ملی با آنان برخورد می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری: با تشکیل تیمی از ۳ اداره در صورت همکاری نکردن بانک ها برای اجرای طرح نهضت ملی با آنان برخورد می شود.

در جلسه شورای مسکن با انتقاد از بانک های استان همکاری نکردن بانک ها علت عقب افتادگی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان اعلام شد.

*مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: متاسفانه بانک‌های استان همکاری مناسب و خوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند و به بهانه‌های مختلف از پرداخت تسهیلات سرباز می‌زنند.

*میرکریمی افزود: نبود همکاری بانک ها سبب شد تا جایگاه خراسان شمالی در شاخص های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن پایین باشد و در این زمینه گزارش ها از پرداخت تسهیلات بانکی در استان تهیه و به تهران ارسال می شود.

* براساس آخرین ارزیابی ها از اجرای این طرح که با حضور وزیران انجام شد، این استان در اجرای فونداسیون رتبه هشت کشور، اتمام اسکلت رتبه ۱۱ و اتمام سفت کاری ها رتبه ۱۳ استان های کشور قرار دارد.

*مهندس رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز از تشکیل تیم عالیه ۳ نفره از راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شورای عالی بانک خبر داد.

* مقررشد، ظرف ۲۴ ساعت آینده احکام تیم نظارت عالیه صادر و به عنوان ناظر و بازرس بر عملکرد بانکها گزارشی به نهاد ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی توسط تیم بازرسی ارسال شود و چنانچه تیم ناظر گزارشی مبنی بر عملکرد منفی بانک ارائه کند برخورد جدی با بانک متخلف صورت گرفته و بانکها مکلف به همکاری و هماهنگی با تیم نظارتی شدند.
انتهای پیام/