غیرت برای منافع ملی

غیرت برای منافع ملی . اختلاف بر سر صنعت با اهمیت آلومینا جاجرم و معدنی که سالها تعطیل شده در کلام مسولان ما و سمنان بالا گرفته است. آیا ما هم باید در خروج مواد اولیه و معادن ازاستانمان همچون سمنان گرو کشی کنیم!؟ خراسان شمالی به دلیل ضعف زیرساخت، مهد خروج مواد معدنی، محصولات […]

غیرت برای منافع ملی . اختلاف بر سر صنعت با اهمیت آلومینا جاجرم و معدنی که سالها تعطیل شده در کلام مسولان ما و سمنان بالا گرفته است.
آیا ما هم باید در خروج مواد اولیه و معادن ازاستانمان همچون سمنان گرو کشی کنیم!؟

خراسان شمالی به دلیل ضعف زیرساخت، مهد خروج مواد معدنی، محصولات و… است که مواد اولیه آلباغ به قزوین، سنگ های مرمر به اصفهان و خام فروشی و زنده فروشی دام ، فرش و… در تایید کلام , قابل مثال است. پتروشیمی کنار دست مردم بجنورد اما گاهی سهم کم کشاورزان از کود اوره ، باعث شده دست به دامان بندرعباس شویم! آیا ما هم باید برای صنعت کشور گرو کشی کنیم!

توهین، تهدید، فشار سیاسی و اجتماعی ، کشیدن کاریکاتور فرماندار وقت (هاشمی فرزند خراسان شمالی ) به خاطر معدن بوکسیت و چون اهل خراسان شمالی است آیا کار درستی بود؟
آیا ما هم باید با مدیران سمنانی و یا غیر بومی به بهانه برداشت و خام فروشی محصولاتمان در خراسان شمالی بد رفتاری کنیم!
هر چند صنایع این استان در مسولیت های اجتماعی، حساب های بانکی و… خود را ملی می دانند و در قبال مردم استان کم کاری می کنند اما غیرت مردم خراسان شمالی اجازه نمی دهد منافع ملی در استان ما به خطر بیفتد.
امروز برخی افراد و رسانه ها بجای نقد از منفعل بودن برخی نمایندگان و مسولان خراسان شمالی در قبال آلومینا جاجرم قلم به گلایه از استاندار سمنان (فرزند خراسان شمالی ) بردند!
منطقی باشیم، هاشمی به عنوان استاندار سمنان قسم به حفظ حقوق مردم آن منطقه خورده است و اتفاقا نشان داد مدیری متعهد است. حال بجای نقد او، در کنار تشویق محمد وحیدی و غیرتش از انفعال برخی در درون خراسان شمالی نقد کنی