نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خراسان شمالی از خدمات شرکت برق استان قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ ” سید جواد محجوب “مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خراسان شمالی از حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در سامانه سامد از خدمات ارزنده […]
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خراسان شمالی از خدمات شرکت برق استان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ ” سید جواد محجوب “مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خراسان شمالی از حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در سامانه سامد از خدمات ارزنده این شرکت در رسیدگی به درخواست ها و مشکلات شهروندان استان قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که به منظور رسیدگی و پاسخگویی به مردم شریف استان در سامانه سامد ۱۱۱ استانداری خراسان شمالی حضور پیدا کرد بود، ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان بابت همکاری خود در مدیریت بهینه مصرف در فصل تابستان، خواستار تداوم این همکاری در ایام پیک برق شد و افزود: با توجه به افزایش دمای هوای استان استفاده از راهکارهای مدیریت مصرف برای تداوم پایداری برق یکی از ضرورت های اساسی در این حوزه است.
مهندس “حسن چاهی” در این برنامه، از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) به صورت غیر حضوری به مسائل و مشکلات مردم استان رسیدگی و همزمان از مدیران شرکت خواست مشکلات شهروندان در حوزه برق را به قید فوریت تسریع ببخشند.
لازم به ذکر است سامانه ۱۱۱ سامد به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت است که شهروندان می توانند در کوتاه ترین زمان و با ساده ترین روش و ابزار ممکن درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح و پاسخ مرتبط را دریافت کنند.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال نظرات