در شصت و نهمین گردهمایی ائمه جمعه استان عنوان شد

مجموعه های فعال به دنبال سهم خواهی در انتصابات نباشند

با توجه به تاخیر 3 ماهه در انتخاب استاندار انتظار داریم دیگر مدیران دستگاه های اجرایی تسریع شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن آن که خواستار تسریع در روند انتصاب مدیران جدید شد از افراد و مجموعه های فعال خواست تا به دنبال سهم خواهی در انتصابات نباشند.

حجت الاسلام «نوری» این مطلب را در شصت و نهمین گردهمایی ائمه جمعه استان و با حضور استاندار خراسان شمالی گفت و ادامه داد: با توجه به بومی بودن استاندار خراسان شمالی و شناخت او از استان انتظار می رود در مدت زمان کوتاهی با مشورت نخبگان استان نسبت به انتصاب مدیران اقدام کند. امام جمعه بجنورد با بیان این که ائمه جمعه هیچ گاه در انتخاب و انتصاب مدیران دخالت نمی کنند اظهار کرد: افراد و مجموعه های فعال نیز از سهم خواهی در انتصابات پرهیز کنند.

استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: تلاش برای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه و حساسیت ائمه جماعت به این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.
حسین نژاد با بیان اینکه با پشتیبانی عظیم و معنوی ائمه جمعه می توان مشکلات را به حداقل رساند، خاطر نشان کرد: با خرد جمعی ،پشتیبانی ائمه جمعه در خصوص افزایش اعتماد بخشی ، نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری در تمام ابعاد زندگی ، وجود نیروهای دلسوز و مردمی می توانیم به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

مقام عالی دولت در استان افزود: اگر زیر ساخت های حوزه فرهنگی و اجتماعی مستحکم شود به دنبال آن مشکلات حوزه عمرانی نیز حل خواهد شد.

استان من