پارک بانوان نوزاد عجیب الخلقه یا فرزند صالح؟

پارک بانوان به پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر بجنورد و مصوبه و تائید فرمانداری بجنورد با تغییر چهره پارک آفرینش شروع شد. اتفاقی که بسیاری از اعضای شورا گمان می کردند موجب خوشحالی بانوان بجنورد و خانواده ها شود اما تغییر چهره و دیوار کشی اطراف پارک سبب واکنش برخی از مردم شد. گلایه […]

پارک بانوان به پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر بجنورد و مصوبه و تائید فرمانداری بجنورد با تغییر چهره پارک آفرینش شروع شد.
اتفاقی که بسیاری از اعضای شورا گمان می کردند موجب خوشحالی بانوان بجنورد و خانواده ها شود اما تغییر چهره و دیوار کشی اطراف پارک سبب واکنش برخی از مردم شد.
گلایه ها آنجایی کمی رسمی تر شد که استاندار خراسان شمالی دستور بررسی به فرمانداری داد اما روند کار پس از چند روز مجدد ادامه یافت.
شهردار و اکثریت اعضای شورا معتقد هستند که کار کارشناسی شده و مجوز های لازم نیز اخذ شده است اما مخالفان همچنان مخالف هستند و معتقدند این پارک پیشانی شهر بجنورد است و برای مسافران جذاب…
البته هر چند پیش از این دیوار کشی کوتاه بر روی پل انجام شده بود اما آب منطقه ای نیز به مخالفت برخاست و طبق قانون مهلت تخریب داد.
مسیر آنجایی اشتباه پیش رفت که برخی برای تخریب چهره شهر بجنورد کلیپی از پل و با عنوان #زنانه #مردانه کردن را به رسانه های دیگر و البته پس از آن رسانه های معاند نشر دادن که واکنش به میان آورد و برخی رسانه های داخلی گفته خود را اصلاح کردند.

صحبت های یوسف مغروری عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در گفت‌وگو با استان فرهنگ ها:

در اجرای این طرح شروط بنده برای لحاظ شدن مسایل امنیتی و فرهنگی رعایت نشده است. که این بدان معناست بنده مخالف اجرای طرح با این شرایط هستم.
شرط بنده با این مصوبه که پای امضای بنده نیز هست لحاظ شدن پیوست هایی بود که ذکر کردم.
البته قرار بر این بود پیش از اجرای این پروژه پارک دیگری در ابتدای شهر برای مسافران و مردم ساخته شود.
شهر بجنورد پروژه های موازی و البته اتلاف شده اعتبار بسیاری همچون، استخر بانوان، میدان امام رضا (ع)، تراشیدن کوه بابا موسی، پایانه لنگر، ایستگاه میانی زباله ، کارخانه کمپوست و… به خود دیده است و اگر اجرای این پروژه به هر دلیلی چه درست چه اشتباه متوقف شود می توان گفت زخمی دیگر بر چهره بیت المال است .

کوتاه کلام اینکه، اگر این نوزاد، ناقص متولد شود چه آنهایی که موافقت عجولانه و چه آنهایی که مخالفت غیر کارشناسی کرده اند باید پاسخگوی پول مردم باشند.
کار به حدی پیش رفته است که ادامه اجرای این پروژه به دلیل تغییر چهره پارک آفرینش برخی از مردم را ناراحت می کندو تخریب دیوارهای این پارک بیت المال را حیف می کند!!!

استان فرهنگ ها استان من