چرایی قطعی برق در بجنورد

شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص علت قطعی برق کوتاه مدت در بجنورد اطلاعیه صادر کرد. در پی قطعی برق نقاطی در شهر بجنورد شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در اطلاعیه ای اعلام کرد افزایش مصرف برق سراسری علت بروز این قطعی برق به مدت ۱۲ دقیقه بوده است. بر اساس این اطلاعیه […]

شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص علت قطعی برق کوتاه مدت در بجنورد اطلاعیه صادر کرد.

در پی قطعی برق نقاطی در شهر بجنورد شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در اطلاعیه ای اعلام کرد افزایش مصرف برق سراسری علت بروز این قطعی برق به مدت ۱۲ دقیقه بوده است.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به افزایش مصرف برق سراسری در کشور و جلوگیری از افت فرکانس در شبکه های برق و نیز جلوگیری از خارج از شدن نیروگاه ها از مدار تولید به ناچار مرکز دسپاچینگ ملی، به صورت فوری نسبت به قطع برق اقدام نمود و به همین دلیل باعث شد تا دقایقی برق برخی از نواحی نیز قطع شود .

در بخش دیگر این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از هم استانی های عزیز آمده است با توجه به مشکل به وجود آمده و آمادگی که از پیش در این رابطه انجام شد طی اجرای عملیات مانوری در مدت کم تر از ۱۲ دقیقه شرکت توزیع نیروی برق استان موفق شد تا دوباره برق در تمام شهر را متصل کند.در پایان از مشترکین برق تقاضا داریم با انجام مدیریت مصرف برق همانند قراردادن درجه کولرهای گازی روی ۲۵ و نیز عدم استفاده همزمان از وسایل پرمصرف برقی در زمان های اوج مصرف در پایداری شبکه برق ما را یاری دهند.