مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی:

۱۳۵ پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۳۵ پروژه شرکت گاز در خراسان شمالی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار استان فرهنگ ها، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در این مدت به ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی استانی نیز گازرسانی شد که هفت میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

هاشمی تصریح کرد: در مجموع برای تمام پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی ها رقمی بالغ بر ۴۸۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۹ درصد از خراسان شمالی گاز رسانی شده است افزود: طرح مطالعه و شناسایی نقاط ضعف خطوط گاز استان هم اکنون انجام شده است که این طرح هم اکنون توسط مشاور در حال مطالعه است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی در انتهای خط گاز عسلویه قرار دارد و با وجود این موضوع اما در سرمای منفی ۱۵ و ۲۰ درجه توانستیم مدیریت خوبی داشته باشیم.

هاشمی با اشاره به اینکه بارها احتمال قطع گاز اسفراین می رفت افزود: با ریسک پذیری و تلاش شبانه روزی همکاران، مردم، اصناف ‌و واحدهای صنعتی جلوی این اتفاق گرفته شد که قابل تقدیر است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۹۵درصد علت مرگ های ناشی از گازگرفتگی مربوط به دودکش هاست افزود: متاسفانه امسال تاکنون ۹ نفر به همین دلیل فوت شده اند.

خراسان شمالی ۳۲۳ هزار مشترک گاز طبیعی دارد که ضریب بهره مندی از این انرژی در شهر و روستا حدود ۹۹/۵ درصد است.

انتهای پیام/