فریادهای که هیچ گاه شنیده نشد

مهد اسب اصیل ترکمن بدون یک پیست مناسب

مهد اسب اصیل ترکمن حتی یک پیست مناسب ندارد. یش از چند دهه است که جامعه علاقه مند به نگهداری اسب در خراسان شمالی با هزاران فریاد از طریق رسانه ها شامل: خبرگزاری ها، رسانه های مکتوب، رسانه ملی، کارگروه ها، استانداران ادوار مختلف، مدیران ورزشی و غیر ورزشی استانی، مدیران لشکری و کشوری و […]

مهد اسب اصیل ترکمن حتی یک پیست مناسب ندارد. یش از چند دهه است که جامعه علاقه مند به نگهداری اسب در خراسان شمالی با هزاران فریاد از طریق رسانه ها شامل: خبرگزاری ها، رسانه های مکتوب، رسانه ملی، کارگروه ها، استانداران ادوار مختلف، مدیران ورزشی و غیر ورزشی استانی، مدیران لشکری و کشوری و … با تمنا و تمام وجود خواستار توجه به احداث پیست اسبدوانی استاندارد در مهد اسب اصیل ترکمن  هستند.

پیستی اسبدوانی در شان سوارکاران و ظرفیت اسب اصیل ترکمن و مالکان و مربیانی که بیشتر آنها از اهالی شهرستان مرزی و محروم راز و جرگلان و مهد اسب می باشند و این صنعت و حرفه اشتغالشان می باشد.
در اخبار منتشره و متعدد کلیدواژه هایی تلخ از قبیل #نبود پیست استاندارد #بلاتکلیفی #جانمایی غلط پیست باغلق #شیهه اسب در استانهای_دیگر
#حادثه در مسابقات_محلی
#شرکت در مسابقات استانهای_دیگر
بیشمار دیده می شود !!!
و تنها می شود متاسف بود و افسوس خورد از این همه سال انتظار و خسارات جانی و مالی متعدد که هیچ چیزی و هیچ کس توان جبرانش را در مهد اسب اصیل ترکمن نخواهد داشت. ایکاش می شد تمامی اخبار منتشره در بیست سال گذشته و دردهای فریاد زده شده را دفترچه ای کرد و تقدیم مدیران نمود تا شاید! کمی در ادراک ایشان تاثیر بگذارد و آنها نیز در تاسف کاستی های استانِ مهد اسب اصیل ترکمن و چابکسوارنی از جنس یونس انفاس ها و مربیان زحمت کش و کم توقع این خطه سهیم باشند و کمی وجدان ها از خواب چندین ساله بیدار شوند.