عدم تحقق وعده انتقال آب سد شیرین دره به منطقه کسبایر

آیا پاکمهر مقصر است؟!

هر چند نسبت به مواردی از جمله برخی انتصابات گلایه از برخی نمایندگان داریم که البته باز هم ایراد بیشتر در این خصوص به استانداران و فرماندارانی است که مشورت پذیری نمایندگان برایشان نافذ است اما در خصوص حل مشکل آب روستایی آیا واقعا دکتر پاکمهر مقصر است؟! ایرادی که متأسفانه به برخی مسولان گرفته […]

هر چند نسبت به مواردی از جمله برخی انتصابات گلایه از برخی نمایندگان داریم که البته باز هم ایراد بیشتر در این خصوص به استانداران و فرماندارانی است که مشورت پذیری نمایندگان برایشان نافذ است اما در خصوص حل مشکل آب روستایی آیا واقعا دکتر پاکمهر مقصر است؟!

ایرادی که متأسفانه به برخی مسولان گرفته می شد و تاکید داشتیم اینگونه نیست اما امروز همان موضوع قدیمی دامان برخی مسولان و نمایندگان را گاهی می گیرد.

ایرادی که به‌ نمایندگان وارد بوده و هست دخالت آنها در امور اجرایی است که گاهی اینگونه واکنش منفی به بار می آورد اما در واقع تا زمانی که ۸۰ درصد اعتبارات وزارتخانه ها با چانه زنی نمایندگان و مدیران اختصاص می یابد دلیل محکم برای وعده و دخالت نمایندگان وجود دارد و حتی ضروری به نظر می رسد.
پس باز هم جای ایراد در این خصوص برای نمایندگان باقی نمی ماند و مشکل از نوع تخصیص و عادت هاست.
اما در خصوص عدم تحقق وعده انتقال آب از سد شیرین دره به روستاهای منطقه کسایر بجنورد ایرادی که به دکتر پاکمهر و وعده او گرفته شد شاید منصفانه نباشد.
موضوعی که بارها در خصوص تلاش برخی مسولان و به نتیجه نرسیدن آن گفتیم و اشاره داشتیم” تلاش به نتیجه نرسیده دلیل بر کم کاری مسول نیست. ”

 تخریب غیر منصفانه

جدا از نقدهایی که به دکتر پاکمهر داشته ایم و داریم اما اینکه پاکمهر تلاش کرده ، پیگیری کرده و وعده داده است جای تقدیر دارد و اینکه اعتبار به هر دلیلی جذب نشده است جای پیگیری بیشتر دارد.

حال اینکه به جای تقدیر از پیگیری و تشویق برای پیگیری بیشتر او را تخریب کنیم غیر منصفانه است.

البته او اشاره ای به استعفا در صورت عدم تحقق وعده خود داده که به نظر می رسد دلیل این گفتارش به جهت نشان دادن اهمیت و میزان پیگیری است.

استان من استان فرهنگ ها