رسانه، محور مقاومت در رکود صنعت

صنعت و تولید بدون پیوست رسانه یعنی تولید برای نیازهای پراکنده و یا شلختگی تولید در ضعف صنعت که امروزه در کشورهای توسعه نیافته مشابه آن بسیار دیده می شود.

به گزارش استان فرهنگ ها، هر چند بسیاری این روزها معتقدند رسانه ها نیازهای کذب برای مردم ایجاد می کنند و اکثر نیازهایی که به واسطه رسانه ها منجر به تولید و خرید می شود واهی است اما بدون پیوست رسانه تولید قطعا منجر به شکست خواهد شد و بازاریابی محصولات ناموفق خواهد بود.

رسانه ها این روزها با شناخت بازارهای داخلی و فرامنطقه‌ای به صنایع کمک کرده اند که مسیر تولید را بر محور منطق خریدار پیش روند.

بسیاری از بازاریابی ها که بر منطق رسانه منطبق بوده موفق عمل کرده اند و ریسک کالاها در آن کاهش یافته است.

اگر بخواهیم مثالی بر این موارد بزنیم با شناخت بازارهای منطقه ای در خراسان شمالی ایجاد تولیدات اصیل همچون قالی دویدوخ ( قالی دو روی ابریشم ) انحصاری در تولید ایجاد شده است اما چون به تولید بیش از پیوست رسانه توجه شد این تولید منحصر به فرد و اصیل موفق نشد و نتوانست بازار خود را بدست آورد.

انتهای پیام/