توسط جوانان داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

ارائه خدمات نوروزی به بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح نوروز ۱۴۰۱ 

خدمات نوروزی به بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح نوروز هلال احمر خرسان شمالی به مسافران و زائرین حضرت علی ابن موسی الرضا ارائه شد به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ضمن تبریک سال نو و رویش مجدد بهار طبیعت گفت: جمعیت هلال احمر […]

خدمات نوروزی به بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح نوروز هلال احمر خرسان شمالی به مسافران و زائرین حضرت علی ابن موسی الرضا ارائه شد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ضمن تبریک سال نو و رویش مجدد بهار طبیعت گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در آستانه یکصد سالگی تاسیس جمعیت هلال احمر خدماتی در حوزهای مختلف جمعیت به مسافران و زائرین حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام ارائه کرده است.
ابوالفضل محبان ادامه داد: معاونت امدادو نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با ۲۰پایگاه ثابت و سیار با تلاش و همراهی ۴۴۵ نفر از امدادگران و نجاتگران به ۱۰۰۰ نفر خدمات خود را ارائه کرده است.
محبان افزود : بیش از ۱۱هزار نفر از مسافران و هم استانی های عزیز از خد.مات ایمنی و سلامت در پست های خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی بهره مند شده اند .
وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۷۰۰بسته معیشتی به نیازمندان در ایام نوروز ادامه داد : در این ایام بیش از ۵ هزار نفر از خدمات درمانی و دارویی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بهرمند شده اند.
در پایان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از تمامی امدادگران ، نجاتگران و همکاران جمعیت هلال احمر که از هیچ تلاشی برای خدمت به مسافران در اجرای طرح خدمات نوروزی فروگذار نبودند تقدیر و تشکر کرد.