سفیر بنگلادش در راه خراسان شمالی

سفیر بنگلادش طی سفری ۳ روزه شنبه آتی به خراسان شمالی سفر می کند. رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی صبح امروز طی نشستی خبری این موضوع را اعلام کرد و هدف از این سفر را آشنایی نماینده کشور بنگلادش از ظرفیت ها و توانمندی های خراسان شمالی برشمرد.  به گفته «پورآبادی» […]

سفیر بنگلادش طی سفری ۳ روزه شنبه آتی به خراسان شمالی سفر می کند.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی صبح امروز طی نشستی خبری این موضوع را اعلام کرد و هدف از این سفر را آشنایی نماینده کشور بنگلادش از ظرفیت ها و توانمندی های خراسان شمالی برشمرد.  به گفته «پورآبادی» بازدید از صنایع استان، تبادل ارتباط با تجار در بخش های مختلف به ویژه محصولات کشاورزی، صنایع و معادن و غیره از جمله اهداف این سفر(سفیر بنگلادش) است  تا زمینه تبادل تجاری و سرمایه گذاری در استان فراهم شود.

سفر ۶ روزه هئیت تجاری خراسان شمالی به عراق دیگر خبری بود که وی اعلام کرد و افزود: در این سفر صادرات محصولات کشاورزی و  غذایی، فنی و مهندسی ، حوزه دانش بینان و محصولات صنعتی در دیدار با تجار عراقی پیگیری می شود. وی خاطرنشان کرد: سفر به نجف و قادسیه در این برنامه تدارک دیده شده است. تشکیل اتاق مشترک ایران با افغانستان در خراسان شمالی دیگر خبر رئیس اتاق بازرگانی استان بود و وی  آسان سازی در رفت و آمدها، توسعه تجارت با همسایگان و تسهیل در مراودات را از اهداف تشکیل این اتاق برشمرد.

وی همچنین پیگیری نتایج سفر به قزاقستان ، نشست با تجار روسیه و سوریه، صادرات زعفران استان به اسپانیا، همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن و تجلیل از صادرکنندگان در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی، تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان در اتاق بازرگانی استان و برگزاری همایش زلزله را از دیگر برنامه های آتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی عنوان کرد.