استاندار در مراسم آغاز عملیات احداث طرح تولیدی شیرآلات عنوان کرد:

حمایت تمام قد استان ازتولید

استاندار در مراسم آغاز عملیات احداث طرح تولیدی شیرآلات عنوان کرد: حمایت تمام قد استان ازتولید استاندار خراسان شمالی در مراسم آغاز عملیات احداث طرح تولید ی شیرآلات  صنعتی در شهرک صنعتی سیساب بجنورد عنوان کرد استان با تمام ظرفیت از صنعت و تولید حمایت خواهد کرد. به گزارش استان فرهنگ ها «حسین نژاد» در […]

استاندار در مراسم آغاز عملیات احداث طرح تولیدی شیرآلات عنوان کرد:

حمایت تمام قد استان ازتولید

استاندار خراسان شمالی در مراسم آغاز عملیات احداث طرح تولید ی شیرآلات  صنعتی در شهرک صنعتی سیساب بجنورد عنوان کرد استان با تمام ظرفیت از صنعت و تولید حمایت خواهد کرد.

به گزارش استان فرهنگ ها «حسین نژاد» در این مراسم با تقدیر از تلاش های انجمن خراسان شمالی های مقیم تهران و البرز برای هدایت سرمایه گذاران بومی خارج از استان برای سرمایه گذاری در زادگاه خود گفت: خراسان شمالی هر چند مشکلاتی در کمبود زیرساخت ها دارد اما نسبت به شهرهای بزرگ مزیت های چون تامین نیروی کارگری ، آب و هوای مناسب و خلوت بودن در برخی موضوعات را دارد.

مقام عالی دولت از دستگاه های اقتصادی استان از جمله صنعت ، معدن و تجارت استان خواستار حمایت از شرکت پنگان پولادین باختر شد و خاطرنشان کرد: پس از تماس «توانا» از موسسان انجمن خراسان شمالی های مقیم تهران و البرز برای حمایت از این سرمایه گذار بومی از این موضوع استقبال کردم و استان این آمادگی را دارد تا با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت کند.

نماینده مردم بجنورد و ۴ شهرستان دیگر در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم کلنگ زنی این واحد تولیدی با تقدیر از تلاش های انجمن خراسان شمالی های مقیم تهران و البرز به ویژه آقایان ژاله و توانا گفت : این انجمن با بکارگیری  ۲۵۰ هزار تن از اهالی خراسان شمالی در پایتخت می تواند از ظرفیت افراد توانمند و کارآفرین هم استانی در پایتخت برای کمک به توسعه استان گام های بزرگی بر دارد.
«وحیدی» خاطر نشان کرد: هر چند در گذشته چند واحد صنعتی مادر در استان احداث شد اما پس از آن صنایع تکمیلی و کوچک چندان در استان شکل نگرفت اما این استان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد و استفاده از ظرفیت هم استانی ها در دیگر نقاط کشور می تواند موثر باشد.

به گفته  سرمایه گذار این واحد تولیدی و مدیر شرکت بزرگ میراب تهران این واحد تولیدی در ۳ فاز احداث می شود که فاز اول و دوم آن طی ۶ ماه آینده با به کار گیری مستقیم ۷۰ نیرو آغاز به کار می کند. بر اساس اظهارات مجید محمدی که پدر و برادرانش او را در ساخت این واحد تولیدی همراهی می کنند هر چند محصولات تولیدی این کارخانه در استان مورد نیاز نیست اما از هم اکنون برای محصولات آن در خارج کشور نیز مشتری وجود دارد  و مدیران این کارخانه نگران فروش محصولات خود نیستند .
وی همچنین خواستار حمایت مسئولان برای تسریع در ساخت آن شد.

این شرکت تولیدی در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع در شهرک شماره ۳ بجنورد و در زمینه ریخته گری، براده برداری و مونتاز و تولید شیرآلات صنعتی آب و فاضلاب فعالیت می کند