خودروی تیبا در آتش سوخت

یک خودروی تیبا در گردنه امین الله بجنورد در حالی در آتش سوخت که راننده آن به دلیل جا ماندن تلفن همراه در خودرو نتوانست به موقع با سازمان های امدادی تماس بگیرد. ظهر امروز در پی تماس رانندگان عبوری در محور بجنورد به آشخانه مبنی بر آتش سوزی خودرو، بلافاصله اکیپ های اطفا حریق […]

یک خودروی تیبا در گردنه امین الله بجنورد در حالی در آتش سوخت که راننده آن به دلیل جا ماندن تلفن همراه در خودرو نتوانست به موقع با سازمان های امدادی تماس بگیرد.

ظهر امروز در پی تماس رانندگان عبوری در محور بجنورد به آشخانه مبنی بر آتش سوزی خودرو، بلافاصله اکیپ های اطفا حریق به محل حادثه شتافتند.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد گفت: متاسفانه خودروی تیبا در آتش سوخت و راننده اذعان داشت، به همراه همسر و فرزندم داخل خودرو بودم که لاستیک خودرو ترکید و بعد از برخورد به گارد ریل جاده آتش
گرفت. محمد حسن صحراگرد ادامه داد: متاسفانه عدم تماس به موقع با آتش نشانی باعث گسترش آتش و سرایت آن به تمام بدنه شد. این مقام مسئول تصریح کرد: این حادثه در محور بجنورد آشخانه (گردنه امین الله) به وقوع پیوست و دو اکیپ اطفا حریق را به محل حادثه کشاند.
علت حادثه در دست بررسی است.

استان فرهنگ ها