اطلاعیه  انجمن صنفی کارفرمایی جایگاه داران سوخت استان درباره عرضه بنزین

انجمن صنفی کارفرمایی جایگاه داران سوخت خراسان شمالی درباره عرضه بنزین در استان اطلاعیه ای صادر کرد که در آن از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی  و کارکنان این عرصه تقدیر شده است. در این اطلاعیه آمده است: عرض سلام و ادب خدمت هم استانی های گرامی. احتراما با عنایت به […]

انجمن صنفی کارفرمایی جایگاه داران سوخت خراسان شمالی درباره عرضه بنزین در استان اطلاعیه ای صادر کرد که در آن از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی  و کارکنان این عرصه تقدیر شده است. در این اطلاعیه آمده است:

عرض سلام و ادب خدمت هم استانی های گرامی. احتراما با عنایت به این که صنف جایگاه داران به عنوان اولین مجموعه ای است که از کمبود بنزین و غیر فعال شدن جایگاه ها علاوه بر ضرر مادی با مشکلات بسیاری رو به رو است لذا این انجمن موارد ذیل را به استحضار هم استانی های محترم می رساند:

مصرف بنزین به علت از سرگیری مجدد سفرهای تابستانی پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا به طور چشمگیر و غیر قابل پیش بینی مخصوصا در شهریور ماه سال جاری که اوج سفر های تابستانی می باشد به یکباره افزایش زیادی داشته و طبعا چون  خراسان شمالی که به برکت وجود بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) در مسیر زائرین آن حضرت و در مسیر مسافرین استان های شمالی کشور قرار دارد با افزایش تقاضای بنزین مواجه شده و از طرف دیگر با توجه به اینکه تامین سوخت و فرآوردهای نفتی به علت عدم وجود زیر ساخت و خط لوله انتقال سوخت در منطقه خراسان شمالی از طریق زمینی و حمل با تانکر از مناطق مجاور صورت می گرفت و ضمن محدود بودن تعداد ناوگان حمل و نقل و تغییر مبادی تامین سوخت استان از مناطق همجوار به استان های جنوبی کشور، منطقه خراسان شمالی گاها با مشکل تامین سوخت مواجه می گردد،

ولی با مدیریت و زحمات شبانه روزی مدیر محترم منطقه جناب آقای مهندس شکوری و مدیران و کارکنان محترم نواحی سه گانه و مالکین و پرسنل زحمتکش جایگاههای سوخت استان و کلیه همکاران ناوگان حمل سوخت استان این کمبودها مدیریت شده و بدون مشکل نسبت به عرضه سوخت به کلیه مراجعین عزیز اقدام می نماییم. و بعضا باتلاش و رایزنی توسط مدیر محترم منطقه و اعزام تانکرها به مناطق جنوب کشور نسبت به تامین هر چه بیشتر بنزین اقدامات زیاد و موثری صورت گرفته است ولی گاها شاهد تعطیلی چند ساعته در بعضی از جایگاهها هستیم  اما اینطور نبوده که در یک شهر یا در مسیر تردد، بنزین موجود نباشد.

لذا صنف جایگاه داران سوخت استان به عنوان اولین حلقه زنجیره خدمت در امر سوخت رسانی و به عنوان کسانی که از نزدیک شاهد تلاشهای شبانه روزی جناب آقای مهندس شکوری  و همکاران محترمشان هستیم ضمن تقدیر و تشکر و همچنین حمایت از زحمات ایشان اعلام می داریم زیر سوال بردن عملکرد ایشان و مدیریت مدبرانه این عزیز خارج از دایره انصاف می باشد.

و در پایان نیز بر این باور هستیم خدمت رسانی به هم استانی های عزیز و مسافرین و زائرین محترم که میهمان ما هستند، هم‌وظیفه و هم افتخار کلیه جایگاه داران استان می باشد و عزت و سربلندی میهن عزیزمان را در سایه الطاف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری مسالت داریم.

با تقدیم احترام

انجمن صنفی کارفرمایی جایگاه داران سوخت استان خراسان شمالی