رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی:

دعوت از فعالان اقتصادی در انتخابات/ در هیچ ائتلافی قرار ندارم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی با  دعوت از همه اعضای اتاق بازرگانی برای حضور در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی از فعالان اقتصادی خواستار انتخاب افراد جوان، خلاق ، کارآفرین و مطالبه گر به پارلمان بخش خصوصی استان شد.

به گزارش استان فرهنگ ها و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی ، سعید پورآبادی بر اهمیت و حضور پرشور و مشارکت فعالان اقتصادی استان در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تاکید کرد و گفت:فارغ از انتخابات چه افرادی که در این انتخابات رأی بیاورند و چه رأی نیاورند همگی عضو اتاق هستند  چراکه مشارکت فعالان اقتصادی در انتخابات رشد و بالندگی و توسعه اقتصاد استان و کشور را بهمراه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی با اذعان به اینکه  توسعه اقتصاد کشور با حضور فعال بخش خصوصی میسر خواهد شد اظهار داشت: بدون شک  حضور فعالان اقتصادی در این انتخابات، بر این مسئله مهم، صحه خواهد گذاشت.

وی ابراز امیدواری کرد: در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی امیدوارم  تیمی قوی ، توانمند ،مطالبه گر و  جوان گرا و آگاه به مسائل اقتصادی ورود پیدا کند.

پورابادی اعلام داشت :در این دوره از هیچ گروهی حمایت نخواهم داشت و در این عرصه آماده همراهی و ارائه تجربیات خود به هیات نمایندگان جدید اتاق بازرگانی به منظور کمک به بخش خصوصی و توسعه اقتصاد استان خواهم بود.

وی همچنین در پایان از اعضای فعلی هیات نمایندگان اتاق بجنورد در راستای مشارکت خوب در برنامه‌های اتاق  قدر دانی کرد.

پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور در ۲۰ اسفند سال جاری برگزاری می‌شود و در این انتخابات منتخبین بخش خصوصی به تعداد ۱۵ نفر در چهار بخش بازرگانی، صنعت، معدن، و کشاورزی توسط اعضای اتاق‌ها انتخاب خواهند شد

انتهای ‌پیام/