فرمانده سپاه حضرت جواد الئمه خبر داد:

تدارک ۳ هزار و ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

۳ هزار و ۵۰۰ برنامه در غالب ۵۴ عنوان به مناسبت هفته گرامی داشت دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می شود. فرمانده سپاه حضرت جواد الئمه خراسان شمالی این خبر را داد و گفت: رویداد سازی به نام قهرمان شهیدم، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات شعر و […]

۳ هزار و ۵۰۰ برنامه در غالب ۵۴ عنوان به مناسبت هفته گرامی داشت دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می شود.

فرمانده سپاه حضرت جواد الئمه خراسان شمالی این خبر را داد و گفت: رویداد سازی به نام قهرمان شهیدم، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات شعر و کتاب  و بهره برداری از اقدامات بسیج سازندگی در مناطق محروم از جمله برنامه های این هفته است.

به گفته سردار «فرجی» بازسازی عملیات عاشورا، رزمایش کمک های مومنانه ،برگزاری رژه نیروهای مسلح، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش هفته دفاع مقدس را به فرموده مقام معظم رهبری گنجینه ای دانست که استفاده از آن نه تنها از ارزش آن کم نمی کند بلکه هر روز ارزش آن افزوده می شود.

وی فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت، شجاعت و دلیر مردی، حضور با شعور و بصریت در صحنه جهاد و پیروی از ولایت را از جمله ارزش های دفاع مقدس برشمرد که باید در غالب برنامه های مختلف به نسل جدید منتقل شود.

خراسان شمالی ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس داشته است که از این تعداد ۳۲ هزار مربوط به سپاه و بسیج است . این استان  سه هزار شهید، ۶ هزار جانباز دارد تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.