فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

خبرنگاران باید به دنبال امید‌افزایی در جامعه باشند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ ترکیبی که به راه انداخته‌اند، به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند، گفت: براین‌اساس خبرنگاران باید به دنبال امیدافزایی در جامعه باشند. سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امشب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به […]

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ ترکیبی که به راه انداخته‌اند، به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند، گفت: براین‌اساس خبرنگاران باید به دنبال امیدافزایی در جامعه باشند.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امشب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه در برهه حساسی از زمان قرار داریم، اظهار داشت: دشمنان جنگ ترکیبی شدیدی علیه نظام شروع کردند، جامعه‌شناسان معتقدند که هر انقلابی توسط نسل چهارم و پنجم تبدیل به ضد خود خواهد شد براین‌اساس دشمن این کار را پیگیری می‌کند که اجرایی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ شناختی شدیدی علیه جوانان و نوجوانان شروع کردند، ادامه داد: آنها در بحث بینشی و نگرشی برای این نسل نسخه می‌پیچانند و افکار و باورها و نگرش را به‌صورت مجازی مورد هجمه قرار داده‌اند.

سردار فرجی گفت: وظیفه خبرنگاران این است که عملکرد نظام جمهوری اسلامی را که ۴۴ سال با تمام تحریم‌های نظام سلطه و نفوذی‌های داخل توانسته در برابر امپراتور بزرگ غرب از بعد رسانه و میدانی ایستادگی کند، را به‌خوبی به نمایش بگذارند.

وی ابراز داشت: هژمونی دشمن توسط نظام جمهوری اسلامی ایران شکسته شده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: نقش خبرنگاران این است که استقامت، پایداری، تلاش، کوشش و رشادت همه خدمتگزاران به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اطلاع نوجوانان و جوانان برسانند و عملکرد این نظام را در حوزه رشد و تکنولوژی به‌خصوص در استان به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به این موضوع که بررسی ۴۴ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران تاکنون نشان‌دهنده پیشرفت‌ها است، افزود: گذشت زمان تنها باعث پیشرفت نخواهد شد، بلکه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، مردم پای‌کار آمدند و برای رشد و تعالی کشور پیش‌قدم شدند.

سردار فرجی اضافه کرد: آمریکا و غرب این پیشرفت‌ها را تحمل نکردند و انواع فتنه‌ها را به راه انداختند که انقلاب اسلامی را دچار چالش کنند، زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران گفتمان جدیدی است که علیه ارزش‌های آمریکایی به راه افتاده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه ایران با رهبری مقام معظم رهبری پویا به مسیر خودش ادامه می‌دهد، اضافه کرد: آمریکا، کشور ایران را یک تهدید ایدئولوژی قلمداد کرده، زیرا ایران فرهنگ غنی و بزرگ اسلامی است که برای زندگی انسان برنامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بستر فضای مجازی را برای مقابله با این ایدئولوژی مناسب دیده است.

سردار فرجی افزود: دشمن کور خوانده است، دشمن با تمام قدرت اقتصادی و نظامی که دارد ۴۴ سال با این نظام درگیر است اما نتوانسته، حریف ایران شود.

وی گفت: امروزه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در نسل جوان و نوجوان است و اینکه ناکارآمدی نظام و قوای سه‌گانه و مسئولان را به نمایش بگذارد و در ذهن جوانان ایجاد شبهه کند، براین‌اساس نقش رسانه سنگین است، خبرنگاران باید در ادامه راه شهدا برای تقویت نظام و ارکان حاکمیت تلاش کنند.

سردار فرجی بیان داشت: مردم مشکلات اقتصادی دارند، اما این مشکلات را دشمن ایجاد کرده است و با جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخته و تحریم بیست‌ساله که بر زندگی مردم ایجاد کرده، با تمام قوا، حریف ایران نشده؛ زیرا دین متعالی، رهبر بزرگ و مردم قوی داریم، بنابراین خبرنگاران باید به دنبال امید افزایی در جامعه باشند.