پیگیری های مکرر استاندار برای خندقلو

استان فرهنگ ها 💯 🔴 استاندار خراسان شمالی برای رفع مشکل محدوده دچار رانش شده محور بجنورد به آشخانه مکاتبات و پیگیری های لازم را با وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور آغاز کرده است.  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت و گو با استان فرهنگ ها […]

استان فرهنگ ها 💯

🔴 استاندار خراسان شمالی برای رفع مشکل محدوده دچار رانش شده محور بجنورد به آشخانه مکاتبات و پیگیری های لازم را با وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور آغاز کرده است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت و گو با استان فرهنگ ها در خصوص آخرین وضعیت محدوده دچار رانش شده محور بجنورد به آشخانه با نام خندقلو گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکل این محدوده به طور جد از طرف مسئولان مربوطه از جمله استاندار خراسان شمالی در حال انجام است.

*محمد مشتری افزود: استاندار در روزهای گذشته با وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور مکاتبه داشته و از مدیریت بحران کشور نیز کمک خواسته است .

وی خاطر نشان کرد:  محدوده دچار رانش از خندقلو تا روستای دهگاه را در برگرفته است.

به گفته مشتری تا زمان رفع مشکل این محدوده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تلاش می کند تا اقدامات لازم را برای حفظ ایمنی مسافران و تسهیل در عبور و مرور را انجام می دهد