داریشو حضرتقلی نائب قهرمان آسیا شد

کشتی گیر هم استانی مدال نقره را به ارمغان آورد

کشتی گیر شیروانی تیم ملی کشتی کشورمان توانست مدال نقره برای هم استانی ها و هموطنانش به ارمغان بیاورد. کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوی تیم ملی کشورمان که موفق شد با پشت سر گذاشتن حریف شان از جمله اکبر کوربانوف قزاقزستانی به فینال  راه یابد در مسابقه پایانی اما دستش از طلا کوتاه ماند. داریوش […]

کشتی گیر شیروانی تیم ملی کشتی کشورمان توانست مدال نقره برای هم استانی ها و هموطنانش به ارمغان بیاورد.

کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوی تیم ملی کشورمان که موفق شد با پشت سر گذاشتن حریف شان از جمله اکبر کوربانوف قزاقزستانی به فینال  راه یابد در مسابقه پایانی اما دستش از طلا کوتاه ماند.

داریوش حضرتقلی که طی یک سال گذشته باعث پیروزی های غرور آفرین برای مردم شیروان و هم استانی هایش شده است در بازی فینال مسابقه را به حریف ژاپنی واگذارد.

حریف وی نائب قهرمانی المپیک را در کارنامه اش داشت. با ادامه درخشش حضرتقلی زاده امیدواریم مردم خراسان شمالی برای نخستین بار شاهد کسب مدال یک هم استانی در مسابقات المپیک باشند.

پیش از حضرتقلی زاده امیر حسین محمدی دیگر کشتی گیر هم استانی مان بود که به تیم ملی راه یافت اما به نتواست همراه تیم ملی ارهی مساباقت المپیک شود.

استاندار خراسان شمالی در پیامی کسب مدال نقره توسط داریشو حضرتقلی زاده را به هم استانی ها تبریک گفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم این رقابت‌ها، ۱۳ آزادکار آسیا رقابت کردند.

مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است.

استان فرهنگ ها