بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از مدرسه بانو عزت علمی باقرخان

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: هزینه اجرای پروژه ها مقرون به صرفه و درساخت مدارس از مصالح استاندارد و با کیفیت استفاده شده است.

به گزارش استان فرهنگ ها، حجت الاسلام براتی زاده؛ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از پروژه های اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت:هزینه اجرای پروژه ها مقرون به صرفه و درساخت مدارس از مصالح استاندارد و با کیفیت استفاده شده است.

حجت‌الاسلام براتی زاده؛ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی امروز طی بازدید از پروژهای نوسازی مدارس که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش صورت گرفت گفت: هزینه اجرای پروژه ها مقرون به صرفه و درساخت مدارس از مصالح استاندارد و با کیفیت استفاده شده است.

رئیس کل دادگستری در جمع دانش آموزان نیز ضمن توصیه دانش آموزان به قدردانی از معلمان که زمینه فراگیری علم و دانش را فراهم می کنند افزود: با جدیت و همت فراوان در تحصیل علم تلاش کنید تا با طی مدارج بالاتر بتوانید، ضمن خشنودی پروردگار زمینه خدمت به خلق خدا را فراهم کنید.

امین فلاح کوشکی مدیرکل نوسازی نیز ضمن ارائه گزارشی از فرایند اجرای پروژها و تاکید بر اجرای مدارس ایمن و استاندارد، در بازدید از مدرسه خیری بانو عزت علمی گفت: این مدرسه با مجموع زیربنای ۱۲۹۰ مترمربع و همچنین ۲۵۰۰ متر محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر مدرسه ساز و اعتبارات دولتی ساخته شده است.

این مقام مسئول در بازدید از پروژه حیات طیبه دانشگاه فرهنگیان گفت: این پروژه دارای ۳ باب فضای آموزشی با مجموع زیربنای ۵۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در پایان ضمن بازدید از مدرسه ۶ کلاسه جوادالائمه بجنورد و همچنین مدرسه سبز ۱۵ کلاسه فردوسی با تاکید به اهتمام در تعلیم و تربیت گفت: امیدوارم بحث نرم افزاری یعنی تعلیم و تربیت همانند سخت افزار آموزش یعنی کالبد فیزیکی مدارس با کیفت و استاندارد باشد.

انتهای پیام/