راه یابی نمایش دانشجویان پیام نور اسفراین به جشنواره فجر

نمایش «کار نان» دانشجویان دانشگاه پیام نور اسفراین به جشنواره فجر امسال راه پیدا کرد. پس از داوری و بررسی کارشناسی، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم آثار منتخب برای اجرا در بخش دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را اعلام کرد. بر این اساس نمایش «کار نان » از کانون تئاتر دانشگاه […]

نمایش «کار نان» دانشجویان دانشگاه پیام نور اسفراین به جشنواره فجر امسال راه پیدا کرد.

پس از داوری و بررسی کارشناسی، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم آثار منتخب برای اجرا در بخش دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را اعلام کرد.

بر این اساس نمایش «کار نان » از کانون تئاتر دانشگاه پیام نور اسفراین خراسان‌شمالی به دنبال اعلام نتایج داوری، به عنوان یکی از سه نمایش منتخب دانشگنمایش «کار نان» دانشجویان دانشگاه پیام نور اسفرایناه‌های سراسر کشور، برای شرکت در بخش دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجربرگزیده و برای حضور در این جشنواره معرفی شد.

به نقل از روابط‌ عمومی وزارت علوم،یکی از مفاد تفاهم‌نامه اخیر مابین اداره‌کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای نمایش‌های منتخب کانون‌های تئاتر دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در جدول جشنواره تئاتر فجر است.

طی ارسال فراخوان به همه دانشگاه‌ها و سپس برگزاری جلسه داوری در معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور سه تن از استادان داور، محمودرضا رحیمی، داریوش مختاری، سیدجواد طاهری و دبیری حسن علیکرمی، پس از ساعت‌ها بحث، گفت‌وگو، بررسی و داوری، از میان آثار ارسالی، سه نمایش به ترتیب ذیل جهت اجرا در بخش دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی ‌شدند:

۱-نمایش «کار نان» از دانشگاه پیام نور خراسان شمالی(مرکز اسفراین)

۲-نمایش «بندار بیدخش» از دانشگاه جامع‌علمی‌کاربردی(مرکز سیتی سنتر مبارکه اصفهان)

۳-نمایش «دِنگ» از دانشگاه سلمان فارسی کازرون